سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در ۱۶ اردیبهشت ماه بارش های شدید در راه ۱۵ استان کشور، لباس ها امروزی می شوند

باغ من: احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی در شمال تهران، عرضه برنامه های کاندیدهای شهرداری تهران در شورای شهر، ورود سه واکسن جدید به برنامه واکسیناسیون کشور، خودارزیابی مدیران مدارس شاهد، خطر تعطیلی آزمایشگاه های تشخیص طبی و… از مهم ترین سرخط خبرهای تحریریه اجتماعی ایسنا در شانزدهم اردیبهشت ماه بودند.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، بعضی از مهم ترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز شانزدهم اردیبهشت ماه به دنبال می آید که با کلیک روی تیتر هر یک از آنها، متن کامل خبر در دسترس خواهد بود:
۳ واکسن جدید در راه ایران
دکتر محسن زهرایی، رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن معاونت بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشریح سابقه واکسیناسیون در کشور، از اضافه شدن سه واکسن جدید به برنامه واکسیناسیون کشور طی سال جاری اطلاع داد.
خطر تعطیلی آزمایشگاه های تشخیص طبی
سید مهدی بوترابی، رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تصریح کرد: در صورت تداوم مشکلات اقتصادی آزمایشگاه ها، ممکن است خیلی از آزمایشگاه های تشخیص پزشکی تعطیل شوند.
آغاز جشنواره پشتیبانی از لباس اقوام ایرانی از۲۳ اردیبهشت /لباس ها “امروزی” می شوند
اطهره نژادی – معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور از برگزاری جشنواره و نمایشگاه پشتیبانی از تولیدات داخلی و لباس اقوام ایرانی با حمایت این معاونت و استانداری البرز اطلاع داد.
خودارزیابی مدیران مدارس شاهد
محمدرضا رزاقی – مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اجرای طرح خودارزیابی مدیران مدارس شاهد، بروز رسانی بانک اطلاعات جامعه هدف، برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران استان ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد یادگیرانه را همچون اقدامات در حال انجام در زمینه ارتقای کیفیت عملکرد مدارس شاهد دانست و اظهار داشت: راه اندازی رشته «کاردانش ضمیمه» در مدارس شاهد هم برای نخستین بار صورت خواهد گرفت.
پلیس ۱۴۰ دزد و زورگیر را در تهران زمین گیر کرد
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۴۰ سارق و زورگیر حرفه ای پایتخت در عملیات ۴۸ ساعت گذشته اطلاع داد.
احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی در شمال تهران
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران از احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی از عصر امروز در شمال تهران اطلاع داد.
بارش شدید در ۱۵ استان/بارش ها ادامه دار است
احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز بارش در ۱۵ استان کشور شدید می شود، از تداوم بارش ها اطلاع داد.
طرح گردشگری «آشوراده» تایید شد
رضا اقتدار، معاون دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست از تایید فنی طرح گردشگری جزیره «آشوراده» اطلاع داد.
از توجه به عدم انتصاب جرثقیلی زنان و جوانان تا نگرانی نسبت به انتصابات قومی در شهرداری
اعضای شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش افشانی – یکی از کاندیداهای شهرداری تهران به بیان نظرات و پرسش های خود پرداختند.
“شهر زیست پذیر ؛ شهروند مشارکت پذیر”/لزوم استقرار سیستم مدیریت کیفیت در شهرداری
محمدعلی افشانی – کاندیدای شهرداری تهران اظهار داشت: ارتقاء سطح فرهنگ شهرنشینی و دادن اولویت به صدمه های اجتماعی باید از برنامه های اصلی شهرداری تهران باشد. آنچه که امروز سبب رنج مردم است این باور است که فساد در سازمان ها و نهادهای مختلف وجود دارد. باید بر روی شفافیت توجه ویژه ای داشته باشیم و مردم آگاه باشند که آنچه به شهرداری پرداخت می کنند، چطور هزینه می گردد. اگر این کارها را انجام ندهیم، بطور قطع شاهد مشارکت شهروندی نخواهیم بود.
“شفافیت آری، افشاگری هرگز”/ اقتصاد تهران کلنگی است
حجت الله میرزایی، کاندیدای شهرداری تهران با اشاره به نتایج یک نظرسنجی که ۸۶ درصد مردم اظهار کرده اند که تبعیض بین اقشار و گروه ها و مناطق مختلف تهران از مشکلات اصلی این شهر است، اظهار داشت: یکی از معضلات شهر تهران تاب آوری پایین این شهر است که در مقابل حوادثی چون زلزله و آتش باعث به خطر افتادن شهروندان آن می گردد. تهران جزو پنج شهر خطرخیز از نظر سیلاب قرار دارد و ۳۰۰ ساختمان شبیه به ساختمان پلاسکو در این شهر وجود دارد.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا تا لحظه انتشار این گزارش، در ادامه می آیند و با کلیک بر روی هر یک از آنها می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:
سرنخ هایی از سلامت بدن در دست های شما!
طرح گردشگری «آشوراده» تایید شد
۳ واکسن جدید در راه ایران
محمود حجتی هم از جمع گزینه های شهرداری تهران کنارکشید/ انتخاب شهردار از میان ۵ گزینه
خطر تعطیلی آزمایشگاه های تشخیص طبی/ افزایش قیمت تجهیزات آزمایشگاهی

برچسب ها:,