هوای تهران ناسالم می ماند

باغ من: شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام نمود باوجود بارندگی و وزش باد شدید وضعیت هوای تهران که در اغلب نقاط پایتخت برای گروه های حساس ناسالم می باشد فردا هم ادامه داشته باشد.

به گزارش باغ من به نقل از مهر شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام نمود: نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (سه شنبه) بوده و به تدریج بر سرعت باد افزوده شده به گونه ای که در شبانگاه وزش باد بسیار شدید لحظه ای از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده و خفیف باران انتظار می رود.
بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی روز جاری در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود. این شرایط جوی در روز چهارشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین ۸ تا ۱۱ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی – شمال غربی و بارندگی پیش بینی می گردد. بر این اساس انتظار می رود وزش باد شدید در بعضی ساعات روز چهارشنبه باعث افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود و وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد. همینطور دما تا روز آینده کاهش نسبی خواهد داشت.

برچسب ها:,