افزایش نسبی دمای هوا در استان های شمالی، وزش باد شدید در زابل

باغ من: مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی وضعیت آب وهوایی کشور طی سه روز آینده را شرح داد.
احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت آب و هوایی کشور در سه روز آینده، اظهار داشت: در سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان آفتابی پیش بینی می شود، در این مدت پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور بخصوص منطقه زابل وزش باد شدید در بعضی ساعات باد و گرد و خاک خواهد بود.
وی ادامه داد: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در بعضی استان های ساحلی خزر بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می گردد. از نظر دمایی هم روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش نسبی دما در استان های نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که بیشترین مقدار افزایش دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل بین چهار تا هفت درجه پیش بینی می گردد.
وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران هم اظهار داشت: امروز ۲۵ مردادماه آسمان تهران صاف و در پس از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه دمای هوای ۳۶ و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد است.
وظیفه اظهار داشت: در روز جمعه هم آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد است. روز شنبه هم همین وضعیت آب و هوایی در تهران پیش بینی می شود، اما حداکثر و حداقل دمای تهران ۳۸ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب ها:, , ,