افزایش آلاینده ازن در هوای تهران

باغ من: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش آلاینده ازن در هوای تهران طی امروز (۴ شهریور) از افزایش دما در پایتخت اطلاع داد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۴ شهریور) است، اظهار نمود: در بعضی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی – جنوب شرقی انتظار می رود.

وی با اشاره به اینکه بر مبنای نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (۴ شهریور) افزایش نسبی در غلظت آلاینده ازن مشاهده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۵ شهریور) برای بعد ازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی – جنوب شرقی پیش بینی می گردد.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران احتمال دارد وزش باد در بعضی ساعات فردا (۵ شهریور) سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق شود همینطور دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در انتها با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۸۰ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار داشت: کیفیت هوای هم اکنون هم با میانگین ۸۷ همچنان در شرایط سالم می باشد.

برچسب ها:, , ,