افزایش دمای هوا در پایتخت، هوای تهران در شرایط سالم

باغ من: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (۱۴ شهریور)، از افزایش دما هوای پایتخت اطلاع داد.

حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۱۴ شهریور) است، اظهار نمود: در بعضی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی -جنوبی انتظار می رود.

وی افزود: بر مبنای نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۱۴ شهریور) در شرایط سالم قرار خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط جوی طی فردا (۱۵ شهریور) کمابیش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در بعضی ساعات این روز بخصوص بعد ازظهر همراه با وزش باد با جهت غالب جنوب شرقی خواهد بود.

شهبازی با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می رود طی فردا (۱۵ شهریور) از غلظت ذرات معلق به صورت نسبی کاسته شود، اظهار داشت: همینطور تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.

وی در انتها با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ بامداد امروز با شاخص میانگین ۷۱ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار نمود: کیفیت هوای هم اکنون هم با شاخص میانگین ۸۲ همچنان در شرایط سالم می باشد.

برچسب ها:, , ,