بررسی راهکارهای رفع معضل پساب با همکاری دانشگاه ها و صنعت

باغ من: رییس دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر بزرگنمایی مشکلات را باعث افزایش همکاری دستگاه ها با دانشگاه ها دانست و اظهار داشت: با برگزاری کنفرانسی درصدد تبادل تجربیات در زمینه حل معضل پساب صنعتی هستیم.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا دکتر وحید حدادی اصل در نشست هم اندیشی کنفرانس شیمی -صنعت با رویکرد پساب و پسماند که امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به چالش های آب در کشور، اضافه کرد: این چالش ها در کشور وجود دارد و به اعتقاد من با راهکارهای علمی قابل حل است.
وی با تاکید بر این که بزرگنمایی مشکلات باعث هدایت دستگاه ها به سمت دانشگاه ها می شود، اظهار نمود: بر این اساس در اسفند ماه امسال، چهارمین دوره کنفرانس شیمی – صنعت با رویکرد پساب و پسماند در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می گردد.
حدادی برگزاری این کنفرانس را زمینه ای برای تبادل نظر میان دانشگاهیان و بخش های صنعتی دانست و تصریح کرد: بعضی از صنایع موفق به رفع معضل پساب شدند که این کنفرانس بستری برای تبادل تجربیات است.

رییس دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر دانشگاه ها را محل تولید و انتقال فناوری دانست و اظهار داشت: در حوزه پساب دو مبحث “کدام صنعت موفق به رفع معضل پساب شده” و “کدام مشکل به دست دانشگاه ها رفع می شود” مطرح است که در این کنفرانس در این خصوص بحث و تبادل نظر می گردد.

برچسب ها:, , ,