برف و باران در شمال شرق، فردا آسمان هوای کشور صاف است

باغ من: سازمان هواشناسی اعلام نمود: امروز در بعضی نقاط شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده اما فردا برای غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی میگردد.

مدیر کل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: امروز سه شنبه در بعضی از نقاط شمال شرق کشور در استان های خراسان شمالی و رضوی و برخی مناطق استان های گلستان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی میگردد.
احد وظیفه اضافه کرد: چهارشنبه برای غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی میگردد. همین طور وزش باد جنوبی سبب افزایش نسبی دما در استان های واقع در سواحل دریای خزر خواهد شد.
وی تصریح کرد: پنج شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش باران و برف، در غرب و شمال غرب کشور آغاز خواهد شد و بارش ها روز جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و جنوب غرب و بخش هایی از مرکز کشور را باز تحت تأثیر قرار می دهد.
به گفته وی امروز سه شنبه خلیج فارس مواج است و هوای تهران صاف همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۰ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.