بارش برف در مناطق مختلف

به گزارش باغ من سازمان هواشناسی اعلام نموده فردا در مناطق مختلفی شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و هوای سواحل شمالی کشور ۷ تا ۱۰ درجه خنک می شود.

مدیر کل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: طی امروز در بعضی مناطق غرب و شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.
احد وظیفه اضافه کرد: فردا سه شنبه با ورود سامانه ای به سواحل دریای خزر و شمال شرق، بارش باران و در مناطق سردسیر و دامنه ها، بارش برف همراه با کاهش ۷ تا ۱۰ درجه ای دما پیش بینی می شود.
وی افزود: فردا همین طور سامانه دیگر در جنوب و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود که سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق و بارش برف در ارتفاعات کرمان خواهد شد.
مدیر کل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی اشاره کرد: فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه روی نیمه شرقی کشور خواهد بود و روز پنج شنبه به تدریج از شرق کشور خارج می شود.
وظیفه تاکید کرد: طی سه روز آینده مرکز و شرق خلیج فارس و روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
هوای تهران امروز صاف گاهی وزش باد و فردا صاف، وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۰ و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.