سازمان هواشناسی اعلام کرد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات البرز

به گزارش باغ من سازمان هواشناسی اعلام نمود: بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز در استان های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیشبینی می شود.

مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اعلام نمود بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز در استان های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیشبینی می شود.
احد وظیفه اضافه کرد: این شرایط را در ساعات بعدازظهر فردا پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در ساعات بعدازظهر اوایل شب جمعه تا یکشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد خواهیم بود.
وی افزود: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیشبینی می شود که در منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد. در همین مدت برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران هم وزش باد همراه با گرد و خاک پیشبینی شده است.
به گفته وظیفه بعدازظهر امروز و طی فردا با عنایت به افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست و شرق دریای عمان هم طی سه روز آینده مواج پیشبینی می شود.
هوای تهران از امروز تا یکشنبه صاف در بعدازظهر وزش باد و گاهی افزایش ابر پیشبینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد اعلام شده تا روز یکشنبه به ۳۹ درجه خواهد رسید.
بیشترین دمای هوای اهواز هم امروز به ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.