مهلت یک هفته ای به ادارات پرمصرف برق پایتخت، دمای این هفته تهران به مرز ۴۱ درجه می رسد

باغ من: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که هم اکنون ۲۵۰ اکیپ در حال بررسی وضعیت مصرف برق ۱۰۰۰ دستگاه و سازمان پرمصرف پایتخت هستند، اظهار داشت: به دستگاه های پرمصرف مهلت یک هفته ای داده می شود و در صورت استمرار این شرایط، برق مراکز یاد شده با هماهنگی استانداری تهران قطع خواهد شد.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، حسین صبوری، با اشاره به این که ۱۰۰۰ دستگاه و سازمان دارای مصرف زیاد برق در پایتخت به منظور اجرای برنامه های مدیریت مصرف شناسایی و هدف گذاری شده اند، افزود: هم اکنون ۲۵۰ اکیپ در حال بازرسی و بررسی وضعیت برق مصرفی ادارات یاد شده هستند.
وی اصرار کرد مصرف برق ۳۰ درصد از این ادارات و سازمان ها مورد بررسی قرار گرفته است.
او با اشاره به این که دمای این هفته پایتخت به مرز ۴۱ درجه خواهد رسید، اظهار داشت: لازم است مشترکان تهرانی در این هفته حداقل ۱۰ درصد در مصرف برق خود صرفه جویی کنند تا شبکه برق و تأمین انرژی پایدار برای مشترکان مبتلا به اختلال نشود.
بنا بر اعلام وزارت نیرو، صبوری با تاکید بر این که ۷۰۰ تفاهمنامه جهت استفاده از مولدهای خودتامین بخش های خصوصی و دولتی منعقد شده است، اظهار داشت: هم اکنون ۱۲۰ مگاوات مولد خودتامین در پایتخت وارد مدار شده است که برمبنای برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده است دستگاه های یاد شده تا اختتام مردادماه بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ مولدهای خودرا وارد مدار کرده تا در این بازه زمانی از برق شبکه استفاده نکنند و یا انرژی تولیدی خودرا به وزارت نیرو بفروشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درانتها با اشاره به اینکه تابحال ۹ مرکز بزرگ تولید ارز دیجیتال در پایتخت کشف شده است، اظهار داشت: تنها در یکی از این مراکز ۱۵۰۰ مگاوات دستگاه ماینر با حدود ۶ مگاوات مصرف برق شناسایی شده است.

منبع:

برچسب ها:,