معاون وزارت کشور: کم کاری ها در ساماندهی کارون قابل دفاع نیست

به گزارش باغ من معاون امور اقتصادی وزارت کشور اظهار داشت: طرح ساماندهی کارون یکی از پروژه های با اهمیت این استان است که کم کاری های صورت گرفته، قابل دفاع نیست.

به گزارش باغ من به نقل از مهر، بابک دین پرست دوشنبه شب در جلسه تخصصی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار نمود: با عنایت به جنگ اقتصادی و تحریم های بی رحمانه دشمنان مقابل ایران، مدیریت چریکی مسئولان اقتصادی و برنامه ریزی بسیار قابل تقدیر است.
وی با اشاره به نامه رهبری و دستور رئیس جمهور درباب رفع مشکل فاضلاب اهواز اضافه کرد: باید از این دو دستور طلایی برای رفع این مشکل استفاده نمود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اشاره کرد: باید به هر طریقی شده این مشکل مرتفع شود چونکه نشست های خیابانی برای بحث بهداشت عمومی بسیار نگران کننده است.
وی با اشاره به پروژه های لاینحلی که در بعضی استان ها وجود دارد، اشاره کرد: این پروژه ها شناسایی و در صورت عدم توانایی مسئولان استانی در مرکز به حل آن رسیدگی می شود.
دین پرست بیان کرد: پروژه طرح ساماندهی کارون یکی از پروژه های با اهمیت این استان است که کم کاری های صورت گرفته، قابل دفاع نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اظهار داشت: رودخانه ای که می تواند اهرم قوی برای رونق گردشگری این استان باشد حالا به خاطر ورود فاضلاب در چندین نقطه به کارون، حتی ساکنان این شهر نمی توانند به آن نزدیک شوند.
دین پرست با تاکید بر اهمیت توجه به محیط زیست اضافه کرد: حالا رودخانه های بسیاری رو به نابودی هستند و باید بتوانیم با نجات دادن آنها امانت دار خوبی برای محیط زیست باشیم.

منبع: