برف و باران در جاده های نیمی از استان های کشور

باغ من: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در جاده های نیمی از استان های کشور اطلاع داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده های کشور اظهار داشت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور هم اکنون در اغلب محورهای استان همدان بارش برف گزارش شده که لازم است رانندگان برای تردد در این محورها حتما تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.
وی افزود: درمحورهای کوهرنگ – مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور شاهرود-توسکستان در استان سمنان، ارتفاعات محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محورهای هراز، کرج-چالوس، فیروزکوه و کیاسر-سمنان در استان مازندران هم برفی است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همینطور از بارش باران در اغلب محورهای استانهای تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی اطلاع داد و اظهار داشت: در محورهای قم –تهران و قم-گرمسار در استان قم، محور ساوه -تهران در استان مرکزی، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محور زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان و محور داراب در استان فارس هم بارش باران گزارش شده است.
به قول رحمانی، در محور قزوین – رشت در استان قزوین، و محورهای کرج – چالوس و هزار و فیروزکوه هم مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی در مور وضعیت ترافیکی جاده های کشور هم اظهار داشت: ترافیک در جاده های کشور آرام و روان گزارش شده و در هیچ یک از معابر مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و هم امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

برچسب ها:, ,