تعامل ناجا و محیط زیست ضروری و پرارزش است

به گزارش باغ من رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید از منطقه حفاظت شده هفتاد قله تعامل ناجا و سازمان حفاظت محیط زیست در صیانت از منابع ملی را ضروری و پرارزش دانست.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا سردار شرفی در بازدید از پاسگاه های محیط بانی هفتاد قله اظهارکرد: همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سازمان محیط زیست در انجام مأموریت ها و صیانت از منابع ملی ضروری و بسیار پرارزش است.

وی تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست در تداوم فعالیتهای ناجا برای تأمین امنیت ملی است و هر فردی که بخواهد به محیط زیست دست درازی و تعرض کند به جد با او برخورد می نماییم و اجازه نمی دهیم فردی مغایر قانون عمل کند.

جمشید محبت خانی – فرمانده یگان حفاظت محیط زیست – هم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تعامل و همکاری نیروی انتظامی اقدامات و تدابیر خوبی در جهت انجام فعالیت ها و دستیابی به اهداف سازمان حفاظت محیط زیست در قالب دستورالعمل های قانونی صورت گرفته است.

وی در این دیدار از تلاش پرارزش محیط بانان که با حداقل امکانات و بهره مندی مادی از امانت نسل های آتی حفاظت و حراست می کنند، قدردانی کرد و کار محیط بانی را از افتخارآمیزترین خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست ادامه همکاری بیشتر و تعامل سازنده نیرو های انتظامی استان مرکزی در جهت حفاظت از حیات وحش، مدیریت هرچه بیشتر تنوع زیستی بخصوص در حوزه یگان حفاظت و پیشگیری از شکار غیر مجازدر زیستگاه ها و مناطق استان و بیان مشکلات از زبان محیط بانان و تاکید جدی بر حل مشکلات آنها توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور همچون مهمترین موضوعات محوری این بازدید بود.