کولاک در محورهای سه استان

باغ من: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع کولاک در محورهای سه استان آگاهی داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار نمود: برمبنای آخرین گزارش های دریافت شده الان شاهد بارش برف در بیشتر محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، ایلام، همدان، زنجان، اردبیل، محورهای کیاسر-سمنان، فیروزکوه، هراز در محدوده لاریجان، کندوان محدوده ولی آباد استان مازندران، محور شهمیرزاد-کیاسر استان سمنان، محور خوش ییلاق-شاهرود استان گلستان هستیم.
وی افزود: بارش باران نیز در محورهای جنوب استان فارس و استان گلستان مشاهده می شود. همین طور کولاک نیز در محورهای میانه-زنجان و اهر-کلیبر استان آذربایجان شرقی، محور خلخال-اسالم استان اردبیل، محور زنجان-طارم استان زنجان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بر ضرورت تردد با زنجیر چرخ در بعضی از محورهای مواصلاتی کشور اصرار کرد و اضافه کرد: تردد در محورهای توسکستان-شاهرود استان گلستان، محور خلخال-اسالم استان اردبیل، محورهای اسالم-خلخال، آستارا-اردبیل، پونل-خلخال و سیاهکل-دیلمان استان گیلان، محورهای پیرانشهر-سردشت و سردشت-مهاباد استان آذربایجان غربی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
بگفته وی، مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای استانهای اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، لرستان، همدان، مازندران سبب کاهش دید شده است.

سرهنگ رحمانی درانتها اضافه کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

منبع:

برچسب ها:, , ,