افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور

باغ من: مدیرکل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی از روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور از روز پنج شنبه (یکم خرداد) تا یکشنبه هفته آینده ( ۴خرداد) آگاهی داد.
صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی، اظهار داشت: امروز در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش هایی از مرکز، جنوب شرق و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: جمعه و شنبه در دامنه های زاگرس مرکزی، یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
مدیرکل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی اشاره کرد: از پنج شنبه (یکم خرداد) تا یکشنبه هفته آینده (۴خرداد) روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می دهد.
وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (جمعه ۲ خرداد) صاف گاهی با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی گراد و طی روز شنبه (۳خرداد) صاف تا قسمتی ابری و در پس از ظهر احتمال وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۵ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

منبع: