هوای تهران امروز سالم می باشد

باغ من: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا برای امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) نشان دهنده برقراری وضعیت کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت است. این شرایط جوی فردا (۱۲ اردیبهشت) کمابیش ادامه دارد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۱ اردیبهشت) است و در بعضی ساعات بارش پراکنده و خفیف و وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی – جنوبی انتظار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: برای برخی ساعات بعدازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می گردد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اضافه کرد: انتظار می رود تا فردا (۱۲ اردیبهشت) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم باقی بماند. با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه در بعضی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته وی دما طی دو روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در انتها اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ وهوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم اکنون ۶۹ و هوا در شرایط سالم می باشد.

برچسب ها:,