گزارش هواشناسی؛ بارندگی در شمال، دمای ۴۰ درجه در تهران

باغ من: سازمان هواشناسی اعلام نموده امروز در نقاط مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دمای هوای پایتخت به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز شنبه در سواحل شمالی کشور کاهش دمای هوا و بارش پراکنده باران رخ می دهد.
احد وظیفه اضافه کرد: در بعضی نقاط جنوب فارس، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد و وزش باد شدید در استان خوزستان و ایلام احتمال وقوع گرد و خاک را در این استان ها به همراه دارد. همینطور وزش باد شدید در نوار شرقی کشور هم روی خواهد داد.
به گفته وی، فردا یکشنبه بارش پراکنده در استان های مازندران، گلستان، شمال آذربایجان شرقی و غربی و رگبار و رعد و برق در خراسان شمالی و برخی نقاط جنوب استان فارس پیش بینی شده و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور هم انتظار می رود.
وظیفه تصریح کرد: نیمه شمالی خلیج فارس امروز شنبه مواج است و همین شرایط فردا یکشنبه در شمال و مرکز خلیج فارس پیش بینی می گردد. هوای تهران امروز صاف و در بعدازظهر وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت به ۴۰ درجه می رسد.