استخدام ۲۰۰ نیروی متخصص در سازمان حفاظت محیط زیست

باغ من: سازمان حفاظت محیط زیست، برای تامین نیروی انسانی متخصص در سطوح کارشناسی، مجوز استخدام ۲۰۰ نفر را از سازمان اداری و استخدامی، در سال ۱۳۹۷ دریافت و اقدام نمود.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا به دنبال این اقدام هماهنگی لازم برای برگزاری آزمون در تیرماه انجام و بعد از اعلام نتایج اولیه و بنا به درخواست سازمان اداری و استخدامی، بررسی مدارک داوطلبان شروع شد. افراد دارای مدارک در رابطه با رشته های تخصصی مورد نیاز سازمان بر مبنای نمره علمی از جانب سازمان سنجش کشور برای مصاحبه تخصصی دعوت شدند.

برنامه انجام مصاحبه تخصصی از روز شنبه (۲۴ شهریورماه ۹۷) در پنل های مختلف تخصصی ( علمی، زبان تخصصی، مهارت های کار با کامپیوتر و روانشناسی) در دو گروه مجزا از هم انجام شده و تا روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه این مصاحبه ها ادامه خواهد داشت. نتایج نهایی از جانب سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این مصاحبه ها با حضور متخصصان و نظارت مستقیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام می گردد همینطور ریاست یکی از پنل های تخصصی هم بر عهده عیسی کلانتری – رییس سازمان حفاظت محیط زیست – است.