باران و برف در بیشتر محورهای کشور

باغ من: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش برف در محورهای چهار استان و بارش باران در محورهای شش استان آگاهی داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای چهار استان و با تاکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در محورهای برفی اظهار نمود: الان شاهد بارش برف در محورهای بانه-سقز و مریوان-سنندج استان کردستان، محور اردبیل-خلخال گردنه اسالم در استان اردبیل، محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان شرقی و گردنه پیرمرزبان محور زنجان-قیدار در استان زنجان هستیم.
وی افزود: بارش باران باز در اغلب مسیرهای مواصلاتی در استان های ایلام، کردستان، گیلان، آذربایجان شرقی و در محور اردبیل-سراب گردنه صائین استان اردبیل و محور نقده استان آذربایجان غربی مشاهده میگردد. مه گرفتگی همراه با کاهش دید باز در محور درگز-کلات استان خراسان رضوی گزارش میگردد که به دنبال آن به مسافران سفارش میگردد پیش از آغار سفر از سلامت خودرو و به خصوص مه شکن آن اطمینان حاصل کنند.
سرهنگ رحمانی درانتها از ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران آگاهی داد و اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در راه باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و مسیر باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخور دارند.