مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی خبر داد شب برفی تهران، آخر هفته هوا ۱۰ درجه سردتر می گردد

به گزارش باغ من سازمان هواشناسی ضمن اعلام این که امروز و امشب در مناطق وسیعی از کشور همچون در تهران باران و برف می بارد، پیش بینی کرده آخر هفته دمای هوای کشور تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: امروز برای غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، مناطقی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز شامل استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش هایی از شمال شرق، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می گردد.
احد وظیفه با اشاره به اینکه در جنوب غرب و غرب رخداد رعد و برق دور از انتظار نیست، تصریح کرد: امروز همینطور برای سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می گردد.
وی افزود: فردا سه شنبه برای جنوب غرب کشور در استان های کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال بوشهر و شمال غرب فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد و در بخش هایی از مرکز و شمال شرق بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه پس از ظهر سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می شود، اظهار داشت: روز جمعه دمای هوا در سطح کشور از ۶ تا ۱۰ درجه کاسته می شود و تا دوشنبه آینده این هوای نسبتاً سرد ماندگار خواهد بود.
هوای پایتخت امروز ابری، در بعضی ساعات بارش باران، اوایل شب بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۶ و صفر درجه سانتیگراد اعلام شده است.