تهرانی ها تا بامداد امروز پاک نفس کشیدند

به گزارش باغ من مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: طی امروز (۲۳ بهمن) هم وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم خواهد بود.

حسین شهبازی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، برای برخی ساعات امروز (۲۳ بهمن) وزش باد مؤثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی – شمال غربی انتظار می رود و به تدریج از بعدازظهر همراه با کاهش ناپایداری جوی، از میزان ابرناکی کم می شود.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت جوی کمابیش طی فردا (۲۴ بهمن) تداوم دارد، خاطرنشان کرد: برخی ساعات فردا همراه با وزش باد مؤثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه همینطور تا روز آینده دمای هوا در پایتخت افزایش جزئی می یابد، اظهار داشت: برپایه نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (۲۳ بهمن) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم خواهد بود.

به گفته شهبازی، انتظار می رود تا صبحگاه فردا (۲۴ بهمن) شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت همچنان برقرار باشد و در طول روز به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق افزوده شود.

وی در انتها با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با شاخص میانگین ۴۹ در شرایط پاک قرار داشت، خاطرنشان کرد: کیفیت هوای الان هم با شاخص میانگین ۵۳ در شرایط سالم می باشد.

برچسب ها:, , ,