نمایندگی تعمیر دوربین کانن

باغ من: تعمیرات دوربین کانن در خدمات پس از فروش ایده آل دوربین، تحت عنوان خدمات حرفه ای ایده آل نیز نامیده می شود به اختصار به صورت IPS معرفی می گردد.

نمایندگی تعمیرات کانن و تعمیر دوربین کانن  در شرکت ایده آل دوربین به عنوان اولین و تنها کلینیک تخصصی تعمیر دوربین اعمال میگردد.

این تعمیرات دوربین کانن در خدمات پس از فروش ایده آل دوربین ، تحت عنوان خدمات حرفه ای ایده آل نیز نامیده می شود به اختصار به صورت IPS معرفی می گردد. 

IPS در واقع پلی است میان خریدار دوربین و کلینیک تعمیرات دوربین های کانن،  که به واسطه آن خریدار میتواند تمامی موارد مورد نیاز خود را در این خصوص (اعم از آموزش کار با دوربین ، استفاده از خدماتی همچون سرویسهای دوره ای دوربین و لنز ، استفاده و یا از بیمه نامه  ، تعمیرات دوربین و لنز و …. ) برطرف نماید.

تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده ال دوربین به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات کانن در ایران انواع خدمات پس از فروش برای دوربین های کانن را ارایه می نماید .

خریداران دوربین های کانن با گارانتی ایده ال دوربین ؛ در طول دوره گارانتی می توانند بسیاری از این خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند . خدماتی همچون سرویس دوره ای دوربین ؛ تمیز کردن سنسور و آینه به صورت رایگان انجام شده و در طول مدت گارانتی هیچ هزینه ای را برای مالک دوربین کانن به بار نمی آورد .

ایده آل دوربین مفتخر است تا انواع مشاوره های حرفه ای برای خرید دوربین های عکاسی خانگی ؛ نیمه حرفه ای و حرفه ای را برای کاربران ارایه نماید .

خریداران دوربین های جدید کانن می توانند تا با تماس با ایده ال دوربین به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش کانن در ایران ؛ انواع مشاوره های پیش از خرید دوربین را به دست بیاورند .

تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین انواع کلاس های آموزش عکاسی و آموزش کار با دوربین را برای خریداران دوربین های کانن از نمایندگی رسمی کانن را ارایه می نماید.

تعمیرات کانن با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از کمپانی کانن انجام شده و همه تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات کانن دارای سه ماه گارانتی می باشد .

 

شرکت ایده آل دوربین علاوه بر این، تلاش می کند تا جزو اولین مراجع اطلاع رسانی خبرهای رسمی در مورد رونمایی و تعمیرات دوربین کانن موجود در بازارباشد  و همواره درصدد است تا هر روز با رصد کردن خبرگزاری های مختلف جهان و ترجمه ی خبر های دست اول حوزه عکاسی و ابزار عکاسی، آنها را در اختیار مخاطبین و علاقه مندان خود قرار دهد.

در کنار تعمیرات دوربین و ارائه ی خدمات آموزشی ، انجمن ایده آل آماده است تا هرگونه سوال و یا مشورتی در مورد کار با انواع دوربین های کانن و مشکلات پیش آمده برای کاربران را توسط بخش فنی بررسی کرده و پاسخ دهد.

همچنین تمام کاربران  در بخش مقایسه دوربین ها می توانند قبل از خرید دوربین انواع دوربین های کانن را از لحاظ فنی با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

ضمن اینکه تمامی خریداران دوربین  با داشتن گارانتی ایده آل می توانند در جلسات آموزش عکاسی رایگان شرکت کنند

و بدین صورت با منو ها و دسترسی های دوربین خود به سادگی آشنا شوند.

 

تعمیر دوربین نیکون و تعمیر لنز Nikon در ایران

نمایندگی تعمیرات نیکون و تعمیرات دوربین نیکون در شرکت ایده آل دوربین به عنوان نماینده خدمات پس از فروش شرکت کانن مشغول به فعالیت بود جهت ارتقای سطح کیفی و افزایش گستره مخاطبان عکاس خود اقدام به دریافت دومین نمایندگی خدمات پس از فروش خود از کمپانی بزرگ NIKON نمود. این کمپانی نیز ضمن آموزش تعمیرات مدلهای مختلف نیکون اقدام به اعطای نمایندگی خدمات پس از فروش خود به شرکت ایده آل دوربین نمود و بر همین اساس شرکت ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش کمپانی بزرگ نیکون معرفی گردید. 

خدمات پس از فروش نیکون که به نام خدمات حرفه ای نیکون (Nikon  Professional Services)  نیز نامیده میشود به اختصار به صورت NPS نمایش داده میشود.

NPS در واقع پلی است میان خریدار دوربین و شرکت نیکون، که به واسطه آن خریدار میتواند تمامی موارد مورد نیاز خود را (اعم از آموزش کار با دوربین خریداری شده ، استفاده از خدماتی همچون سرویسهای دوره ای دوربین و لنز ، استفاده از گارانتی و بیمه نامه ، تعمیرات نیکون برای دوربین و لنز و…) را برطرف نماید.

شرکت ایده آل دوربین به واسطه این نمایندگی تعمیرات نیکون  به قطعات اصلی و اورجینال تمامی دوربینهای عکاسی نیکون دسترسی دارد.

وجود تعمیرکاران آموزش دیده و دسترسی مستقیم به قطعات اورجینال از کمپانی Nikon دو عامل اصلی تمایز سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین با تعمیرگاه های متفرقه ، غیر مجاز و غیر قابل اطمینان است.