هواشناسی هشدار داد تندباد ۷۵ کیلومتری در راه تهران، شمال خنک می شود

به گزارش باغ من سازمان هواشناسی اعلام نموده طی پنج روز پیش رو در بعضی مناطق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید بخصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رخ می دهد.

مدیر کل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: طی ۵ روز آینده بارش باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید بخصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی مناطق کشور پیشبینی می شود.
احد وظیفه اضافه کرد: امروز یکشنبه در اغلب مناطق نیمه غربی کشور و فردا دوشنبه در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، مرکز جنوب و دامنه های البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و سمنان شاهد این وضعیت خواهیم بود.
وی تاکید کرد: طی امروز و فردا بخصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه های جنوبی البرز، در استان های قزوین، البرز و تهران وقوع تندباد موقتی با سرعت ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیشبینی می شود که فردا انتظار می رود در بعضی از این مناطق با گرد و خاک همراه باشد.
وظیفه افزود: از فردا دوشنبه تا چهارشنبه دمای هوادر سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۸ درجه کاسته می شود.
هوای پایتخت امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رعد و برق، رگبار و وزش باد شدید. امشب نیمه ابری در بعضی ساعات ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیشبینی شده است. و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران امروز به ترتیب ۳۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است. همینطور دمای اهواز امروز به ۴۶ درجه سانتیگراد رسیده که تا روز سه شنبه و چهارشنبه به ۴۷ درجه سانتیگراد هم افزایش خواهد یافت.