تماس حناچی با سردار رحیمی درباره آزادی بازداشت شدگان تجمع اخیر مقابل شهرداری

به گزارش باغ من رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام نمود: شهردار تهران طی تماس با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباب آزادی بازداشت شدگان گفتگو نمود.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت های خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری آگاهی داد و ضمن تشریح آخرین اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری پایتخت برای جلوگیری از وقایع دلخراش حیوان آزاری، نوشت: «در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر تهران با برخی فعالین محیط زیست درباب وقایع دلخراش حیوان آزاری تصمیماتی اتخاذ شد:
۱- سوژه نظارت بر طرح ساماندهی حیوانات در سطح شهر تهران به جهت رعایت مسائل تخصصی به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار واگذار شد.
۲- دفتری در شهرداری تهران با مسئولیت تعدادی از فعالان، پیگیری و نظارت بر جلب حمایت سمن ها در این زمینه را انجام خواهد داد.
۳- برای ساماندهی وضعیت فعلی تصمیماتی با حضور مقامات شهرداری ستاندن شد که مدیریت ذیربط پیگیری می نماید.
۴- تاکید شد بین فعالان و حامیان واقعی حقوق حیوانات و کسانی که به دنبال سو استفاده های سیاسی از افکار و احساسات عمومی هستند تفاوت وجود دارد.
۵- شهردار تهران طی تماس با فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ درباب آزادی بازداشت شدگان گفتگو کرد و امید است شاهد گشایش لازم باشیم.»

منبع:

برچسب ها: