پیش بینی وضعیت جوی کشور؛ آخر هفته بارانی در شمال، گرد و خاک در خوزستان

باغ من: سازمان هواشناسی اعلام نمود امروز و فردا و همین طور در ایام پایانی هفته در استان های ساحلی دریای خزر، باران خواهد بارید.

مدیرکل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز و فردا در استان های ساحلی دریای خزر، بارش باران پیش بینی می شود.
احد وظیفه اضافه کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت بارش در این مناطق کاسته شده اما مجدداً در آغاز هفته آینده بر شدت بارندگی افزوده می شد.
وی افزود: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال استان خراسان شمالی، بارش باران و در بعضی مناطق استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی در شرق تهران و شمال سمنان، رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.
مدیرکل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی کشور اشاره کرد: امروز و فردا با عنایت به افزایش سرعت وزش باد در جنوب خوزستان، بروز گرد و خاک دور از انتظار نیست.
به گزارش باغ من به نقل از مهر، هوای تهران از امروز تا شنبه، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت طی این مدت، به ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید. همین طور شهر اهواز طی همین بازه زمانی در گرم ترین ساعات، دمای ۴۶ درجه سانتیگراد را نیز تجربه خواهدنمود.

منبع: