نمایندگی کانن در ایران

باغ من: کارت VIP یکی از خدمات رایگان نمایندگی کانن است و بر اساس آن اعضای باشگاه مشتریان نمایندگی کانن از مزیت ها و امکاناتی بهره مند خواهند شد.

نمایندگی کانن در ایران جدید ترین خدمات و سرویس های خود را برای خریداران محصولات کانن اعلام نموده است .

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از نمایندگی کانن در ایران ؛ خریداران محصولات کانن ؛ برای به روز رسانی و دریافت جدید ترین خدمات مرتبط با محصولات خریداری شده ؛ می توانند در باشگاه مشتریات نمایندگی کانن در ایران عضو شوند.

عضویت در باشگاه مشتریان نمایندگی کانن رایگان بوده و برای اعضای این باشگاه کارت مخصوص VIP صادر خواهد شد.

کارت VIP یکی از خدمات رایگان نمایندگی کانن است و بر اساس آن ؛ اعضای باشگاه مشتریان نمایندگی کانن از مزیت ها و امکانات زیر بهره مند خواهند شد :

خریداران هر یک از محصولات DSLR  نمایندگی کانن  با ثبت نام در سایت نمایندگی کانن قادر به گرفتن کارت VIP محصولات دوربین کانن خواهند بود .

دارندگان کارت VIP مشمول خدمات ویژه ای به صورت مادام العمر می گردند که این امر آنها را از دیگر صاحبان دوربینها متمایز می کند.

مهمترین این خدمات عبارتند از:

۱)     ۳۰٪ تخفیف در خدمات مرتبط با محصولات عکاسی کانن

۲)      انجام کلیه خدمات خارج از نوبت برای انواع لنز و دوربین های حرفه ای کانن

 3)     نظارت مستقیم مدیریت برنحوہ خدمات رسانی به مشتریان محترم نمایندگی کانن

۴)      رفع پیکسل سوخته به دفعات مکرر و اعلام وضعیت شاتر دوربین کانن

۵)      جایگزینی دوربین / لنز به صورت امانی در طول مدت زمان تعمیر دوربین کانن

مشاوره غیر حضوری

حتی قبل از مراجعه به نمایندگی کانن نیز از خدمات مشاوره خرید دوربین می توان استفاده نمود. 

کارشناسان و مشاوران فروش دوربین در نمایندگی کانن ؛ همواره پاسخگوی تماس های تلفنی برای مشاوره خرید دوربین هستند . علاقمندان به خرید دوربین از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج با این وبسایت ؛ می توانند با مشاورین برجسته فروش دوربین صحبت نموده و در رابطه با گزینه های مد نظر خود اطلاعات دقیقی را به دست بیاورند.

بخش اخبار و مقالات این وبسایت و سایر سایت های نمایندگی کانن در ایران ؛ با معرفی آخرین دوربین های موجود در بازار ؛ اطلاعات کاملی را در رابطه با دوربین ها و لنز های کانن ارایه می دهند و متقاضیان محترم خرید دوربین همواره قادرند تا جدید ترین اطلاعات مرتبط با دوربین های کانن را از این وبسایت به دست بیاورند .

 

فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن

خرید غیر حضوری دوربین کانن از طریق فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن در ایران امکان پذیر است .
یکی از خدمات ویژه که به زودی در دسترس علاقمندان به خرید دوربین از نمایندگی کانن در ایران قرار می گیرد ؛ امکان خرید دوربین به صورت آنلاین در فروشگاه دوربین کانن می باشد.

فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن به خریداران دوربین امکان می دهد تا با دریافت بیشترین مشخصات مرتبط با محصولات عکاسی و تصویر برداری کانن ؛ بهترین انتخاب را داشته و با پرداخت آنلاین ؛ محصول انتخاب شده خود را در کوتاه ترین زمان در محل اقامت خود دریافت کنند.

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن عبارتند از :

عدم نیاز به استفاده از وسیله نقلیه جهت مراجعه حضوری در نمایندگی کانن

عدم نیاز به صرف وقت در ترافیک شهری جهت خرید دوربین از نمایندگی کانن

عدم نیاز به حمل و نقل پول نقد جهت خرید دوربین از نمایندگی کانن

امکان خرید دوربین از هر نقطه کشور

امکان استفاده از تمامی خدمات مشاوره ای نمایندگی کانن به صورت آنلاین

امکان شرکت در جشنواره خرید دوربین از نمایندگی کانن

 

خرید دوربین همراه با گارانتی اصلی نمایندگی کانن

یکی از مهمترین توصیه های نمایندگی کانن برای علاقمندان به محصولات عکاسی و تصویر برداری ساخت کانن آن است که از خرید دوربین و لنز ؛ بدون دریافت گارانتی اصلی نمایندگی کانن جدا خودداری نمایید.

ضمانت نامه فروش دوربین ؛ برگه ای است که به همراه دوربین به خریدار آن ارایه شده و به خریدار دوربین کانن تضمین می دهد که محصول خریداری شده دارای اصالت بوده ؛ مورد تایید کمپانی کانن بوده و به صورت سالم و با تایید مسئولین کنترل کیفیت این کمپانی ؛ از خط تولید آن خارج شده است.

دوربین های عکاسی و تصویر برداری کانن با استفاده از آخرین فناوری ها و به وسیله مدرن ترین دستگاه های موجود در جهان تولید می شوند . در نمایندگی و کمپانی کانن بیشترین تلاش به کار برده می شود تا محصولات این کمپانی ؛ بدون هرگونه عیب و ایراد از خط تولید آن خارج شوند. اما در هر صورت ؛ در شرایط بروز هرگونه ایراد و صدمات ناشی از فرایند های موجود در خط تولید محصولات کانن ؛ تضمین کننده آن است که این کمپانی ایرادات مرتبط با خط تولید خود را به صورت رایگان برطرف می نماید.

 

در صورت خرید دوربین بدون ضمانت اصلی و یا در شرایط خرید از نمایندگی های غیر معتبر فروش دوربین کانن ؛ هرگونه ایراد موجود در دوربین ؛ فقاد ضمانت بوده و بر طرف نمودن آن مستلزم هزینه های زیادی خواهد بود و بنابراین به مشتریان محترم محصولات عکاسی از نمایندگی کانن توصیه می نماییم که از خرید دوربین بدون ضمانت نامه اصلی و رسمی نمایندگی کانن ؛ جدا خودداری نمایید.

بخش فروش دوربین در نمایندگی دوربین کانن ؛ تمامی دوربین های قابل ارایه را همراه با گارانتی اصلی ؛ جعبه پلمپ شده و با تمامی وسایل و متعلقات دوربین ارایه می دهد.

 

فروش لوازم جانبی دوربین در نمایندگی دوربین کانن

دوربین به تنهایی قابل استفاده نیست . یکی از مزیت های خرید دوربین در فروشگاه نمایندگی دوربین کانن آن است که تمامی لوازم جانبی مورد نیاز نیز همواره در دسترس علاقمندان قرار دارند.

فروشگاه های غیر معتبر ؛ در ارایه لوازم جانبی استاندارد ناتوان هستند و به این نکته توجه داشته باشید که دوربین خریداری شده بدون لوازم جانبی استاندازد ؛ قابل استفاده نمی باشد. همچنین استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و نامعتبر ؛ موجب بروز آسیب های شدید در دوربین خریداری شده خواهد شد و آسیب های فیزیکی دوربین که به این علت به وجود آمده باشند ؛ خارج از گارانتی بوده و مستلزم پرداخت هزینه می باشند.

در بخش فروشگاه دوربین نمایندگی کانن ؛ این امکان وجود دارد که انواع کارت حافظه ؛ باتری اضافه ؛ کیفت مخصوص دوربین ؛ فیلتر لنز ؛ هود ؛ سه پایه و … را با کیفیت اصلی خریداری نموده و علاوه بر در اختیار داشتن لوازمی با کیفیت اصلی ؛ از قیمت های منصفانه نمایندگی کانن نیز بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش نمایندگی کانن

نمایندگی کانن ؛ ارایه خدمات در تمامی مراحل را وظیفه اصلی خود می داند.

مشتریان محترم نمایندگی کانن هرگز بدون پشتوانه نخواهند بود . ما خود را موظف میدانیم تا تمامی خدمات مورد نیاز جامعه عکاسی را تا هر زمان ممکن ارایه نماییم . در این بخش خدمات پس از فروش نمایندگی کانن در ایران را معرفی می نماییم.

ارایه خدمات گارانتی دوربین در نمایندگی کانن

نمایندگی گانن ارایه  خدمات گارانتی دوربین را اصلی ترین وظیفه خود می داند.

در تولید دوربین کانن , بیشترین تلاش و دقت را به کار برده ایم و از آخرین فناوری ها استفاده نموده ایم تا یک دوربین بدون نقص و ایراد را در اختیار مشتریان محترم دوربین کانن قرار دهیم.

در صورت بروز هرگونه نقص ناشی از اشکلات خط تولید دوربین های کانن , رفع عیب و نقص دوربین در نمایندگی کانن ؛ بدون هرگونه هزینه خواهد بود.

گارانتی اصلی نمایندگی کانن ؛ ضمانت یک خرید مطمئن برای شما خواهد بود.

تقریبا مطمئن هستیم که محصول ارایه شده به خریداران دوربین فاقد هر گونه نقص و ایراد می باشد. در تولید دوربین کانن از آخرین فناوری ها استفاده نموده ایم اما در صورت بروز هرگونه نقص ؛ بلافاصله به همراه کارت گارانتی خود , به نمایندگی دوربین کانن مراجعه نمایید. نمایندگی کانن موظف به رفع نقص موجود خواهد بود