در بسته خبری اجتماعی امروز باغ من بخوانید از گران فروشی ماسک تا شایعه یک معافیت سربازی

باغ من: برخورد قضایی با گران فروشان ماسک، پرداخت «یارانه» ۶۵۰ هزارتومانی به خانواده جایگزین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، وزش باد شدید در ۸ استان کشور، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و… همچون بعضی از مهم ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در بیستم بهمن ماه است.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، برخی از مهم ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در ادامه می آید که با کلیک بر روی هر یک از آنها می توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

برج طغرل کج نشده است

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران اعلام نمود که برج طغرل کج نشده، اما سازمان میراث فرهنگی باید با استفاده از دستگاه های مخصوص، نظر نهایی خودرا در این مورد اعلام نماید.

اختلاف نظر شورایی ها به دنبال نام گذاری های جدید معابر

در پی نام گذاری معابر در پایتخت دو تن از اعضای شورا بدلیل اختلاف نظر گرفتار درگیری لفظی شدند.

لزوم بازبینی در بخشنامه وزارت اقتصاد درباره داروخانه ها

سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به بخشنامه وزارت اقتصاد در خصوص حذف محدودیت های تاسیس داروخانه و همین طور رای دیوان عدالت اداری در خصوص حذف تعرفه خدمات دارویی، واکنش نشان داد.

بی اطلاعی معاون وزیر بهداشت از حکم شلاق برای ۳ پزشک که به شکایت “تبریزیان” دادگاهی شدند

معاون درمان وزیر بهداشت با اظهار بی اطلاعی از صحت یا عدم صحت اخباری در خصوص حکم شلاق برای سه پزشک که به شکایت “تبریزیان” دادگاهی شدند، در عین حال درباره ورود وزارت بهداشت به پرونده این مدعی طب اسلامی، اظهار داشت: تبریزیان باید از همان جامعه ای که برخواسته است مورد رسیدگی و مواخذه قرار گیرد.

برخورد قضایی با گرانفروشان ماسک

سرپرست اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با تاکید بر عدم کمبود ماسک در کشور، اظهار داشت: با کلیه متخلفین در فروش ماسک های تقلبی و فاقد اصالت و هرگونه گرانفروشی ماسک برخورد قاطع انجام شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می گردند.

جمع آوری “پلاسما” از دستور کار سازمان انتقال خون خارج شد

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به اینکه جمع آوری پلاسما به روش پلاسمافرزیس از دستور کار سازمان انتقال خون خارج شده است، اظهار داشت: این اقدام را ارزیابی کردیم و دیدیم به دلایلی مانند نیرو، تجهیزات و مباحثی مانند مسائل فرهنگی و تمایل مردم به اهدای خون، انجام این کار توجیه ندارد.

پرداخت «یارانه» ۶۵۰ هزارتومانی به خانواده جایگزین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش یارانه کودکان مراکز شبه خانواده از ۴۲۰ هزار تومان به ۶۵۰ هزار تومان آگاهی داد.

تصویب افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در کمیسیون تلفیق مجلس

رئیس کمیته امداد از تصویب افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در کمیسیون تلفیق مجلس آگاهی داد و اظهار داشت: ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان سیل زده جنوب کشور ارائه می شود.

آموزش مهارت به بیشتر از ۱۲۰ هزار هنرجو خارج از آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حالا بیشتر از ۱۲۰ هزار هنرجوی ما خارج از آموزش و پرورش آموزش مهارت می بینند، اظهار داشت: بیشترین میزان برونسپاری مربوط به مراکز دولتی سازمان آموزش فنی وحرفه ای است.

وزش باد شدید در ۸ استان کشور

مدیرکل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در ۸ استان کشور طی امروز (۲۰ بهمن) اظهار داشت: وزش باد شدید همراه با بارش باران و برف در بیشتر نقاط کشور تا اواخر روز سه شنبه (۲۲ بهمن) ادامه دارد.

بیش از ۱۸ میلیون هکتار، سطح مناطق حفاظت شده محیط زیستی در کشور

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: هم اکنون ۱۸.۵ میلیون هکتار از مساحت کشور ما تحت عنوان مناطق چهارگانه محیط زیستی شناخته می شوند و ما نیاز داریم برای رسیدن به استانداردهای جهانی، ۲.۵ درصد به سطح مناطق حفاظت شده خود بیفزاییم.

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح نمود.

رد شایعات معافیت سربازان متاهل دارای فرزند/ به ازای هر فرزند تنها ۳ ماه کسر خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا شایعات مطرح شده درباب معافیت سربازان متاهل دارای فرزند را تکذیب نمود.

مرگ ۸۷۸ نفر در تصادفات رانندگی استان تهران در ۲۴۶روز

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ ۸۷۸ نفر در حوادث رانندگی استان تهران از شروع سال تا اختتام آبان ماه آگاهی داد.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، تیتر پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در ۲۰ بهمن ماه و تا لحظه انتشار این گزارش نیز در ادامه می آید که با کلیک بر روی آنها می توانید به متن کامل خبرها دسترسی داشته باشید:

برخورد قضایی با گرانفروشان ماسک

یارانه ۱۰۵ هزار تومانی هم کمکی به رفع فقر نمی کند

“کروناویروس” کم خطرتر از آنفلوآنزاست

موارد مبتلاشدن به کروناویروس جدید ثابت مانده است

کروناویروسِ جدید، ۹ روز روی سطوح آلوده باقی می ماند

منبع: