معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای سفر

باغ من: توجه داشته باشید که در هنگام رزرو هتل خارجی در قسمت امکانات هتل اینترنت وای فای رایگان در اتاق را هم داشته باشد.

در دنیای امروز تمام کارهای سفر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا پیدا کردن ادرس بهترین جاذبه ها و خبر کردن تاکسی و … همگی به صورت آنلاین و از طریق سایت ها و اپلیکیشن های جدید و معتبر صورت می گیرد.

در همین راستا اپلیکیشن های مختلفی برای راحتی مسافر طراحی شده است که می تواند در طول سفر به ویژه سفر های خارجی بسیار مفید و کمک کننده باشد. برای استفاده از ان ها شما نیاز به یک گوشی هوشمند و اینترنت همراه می باشید.

بدون شک بدون اینترنت سفرتان را آغاز نمی کنید، البته اکثر هتل ها سرویس اینترنت وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می دهند که همین مسئله می تواند کافی باشد تا بتوانید از اپلیکیشن ها استفاده کنید.

اما اگر حس می کنید در خارج از هتل نیز به اینترنت احتیاج پیدا خواهید کرد با اپراتور های داخلی صحبت کرده و شرایط استفاده از اینترنت در خارج کشور را یاد بگیرید.

توجه داشته باشید که در هنگام رزرو هتل خارجی در قسمت امکانات هتل اینترنت وای فای رایگان در اتاق را هم داشته باشد. در غیر اینصورت برای استفاده از اینترنت رایگان باید به لابی هتل بروید و یا برای داشتن اینترنت در اتاق هزینه اضافی بپردازید.

اپلیکیشن های کاربردی سفر

  1. تریپ ادوایزر tripe advisor

قبل از چیدن برنامه بازدید از جاذبه های گردشگری شهر یا کشور مقصد حتما یک سر به تریپ ادوایزر بزنید.

 

تریپ ادوایزر با بیش از ۵۰۰ میلیون نظر پر بازدید ترین پیج و اپلیکیشن سفر می باشد که در ان گردشگران تجربیاتشون درباره سفر، جاذبه ها، هتل و دیگر موارد با یکدیگر به اشتراک میزارن.

این اپلیکیشن هم در طول سفر و هم در زمان چیدن برنامه سفر، یعنی قبل از حرکت بسیار کاربردی و مفید می باشد.

  1. فود اسپوتینگ Food spotting

پیدا کردن رستوران مناسب از نظر غذا، قیمت و … یکی از کارهای زمان بر و همچنین حساس در طول سفر می باشد. این اپلیکیشن با نمایش رستوران های یک منطقه به همراه منوی غذایی سختی این کار را تا میزان قابل توجهی کاهش میدهد

در این اپ عکس غذا، منو غذایی، نظر گردشگران، نحوه سرو و تمامی اطلاعات مورد نیاز را برای کاربر نمایش می دهد.

همچنین به شما اجازه میده بعد از تجربه یک وعده غذایی در یک رستوران نظر دهید تا دیگر کاربران نیز از آن استفاده کنند.

  1. گوگل ترنسلیت google translate

ارتباط برقرار کردن در طول سفر مسئله ای بسیار مهم می باشد که در صورت بلد نبودن زبان شهر مقصد این کار چند برابر سخت خواهد شد.

برنامه ترجمه گوگل تا حدودی این مشکل را حل خواهد کرد چرا که می تواند تمامی زبان ها را به سرعت به زبان دلخواهد شما ترجمه کند.

از خوبی های این اپلیکیشن این می باشد که هم می توانید جمله یا کلمه مد نظر را تایپ کنید و هم می توانید به صورت صوتی بخوانید و هم به صورت عکس در برنامه اپلود کنید.

  1. کانورت انی یونیت فری Convert Any Unit Free

تبدیل واحد های پولی به یکدیگر یکی از موارد گیج کننده می باشد که گاهی باعث بروز مشکل در حساب و کتاب ها نیز می شود با این اپلیکیشن کاربردی می توانید به سرعت واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل کنید.

در این اپ کاربردی بیش از ۵۹۰۰ واحد پول در ۴۴ دسته قرار گرفته و درصد خطای بسیار بسیار کمی دارد. اگر مسافر کشور های خارجی می باشید این برنامه کاربردی را حتما نصب کنید.

از دیگر ویژگی های این اپ این می باشد که به صورت افلاین نیز می توان از آن استفاده کرد.

تمامی اپلیکیشن های معرفی شده هم قابل استفاده در برنامه اندروید و هم ios  را دارند.

 

منبع: تاپ تراول