پیام تسلیت رئیس سازمان جنگل ها به مناسبت جان باختن نیروی هلال احمر در اطفای حریق

به دنبال جان باختن جان باختن یکی از نیروهای امدادی هلال احمر در عملیات اطفای حریق جنگل های لردگان، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، زنده یاد سید محمد مهدی حسینی – یکی از نیروهای امدادی هلال احمر- حین اطفای حریق در جنگل های بلوط بلند شهرستان اردل بر اثر ریزش کوه و برخورد سنگ گرفتار مصدومیت شدید شد که به علت شدت مصدومیت در بیمارستان لردگان جان به جان آفرین تقدیم کرد. به همین مناسبت مسعود منصور با صدور پیام تسلیت، درگذشت این جوان فداکار را به نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، نیروهای مردمی دوستدار منابع طبیعی و بخصوص خانواده داغدار و محترمش تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
« انالله و اناالیه راجعون
بر همگان روشن است که باآنکه جنگل های زاگرس در آتش سهل انگاری می سوزد، اما همه اقشار مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی که دل در گرو سرسبزی میهن خویش دارند همچون نیروهای امدادی هلال احمر دوشادوش جنگلبانان و نیروهای منابع طبیعی عاشقانه و دلسوزانه در صحنه حاضر می شوند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

خبر تأسف برانگیز درگذشت سید محمد مهدی حسینی یکی از جوانان فعال هلال احمر در حین عملیات اطفای حریق جنگل های کوه بلوط بلند شهرستان لردگان باعث اندوه فراوان اینجانب گردید. اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از همه نیروهای امدادی هلال احمر که همواره یاریگر نیروهای منابع طبیعی در بحران ها بوده اند، این حادثه غم انگیز را به خانواده محترم ایشان، ریاست محترم جمعیت هلال احمر و همکاران ایشان و دوستداران منابع طبیعی تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن جوان عزیز رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.»

منبع: