پیام تسلیت رئیس سازمان محیط زیست به دنبال شهادت محیط بان حسن نژاد

به گزارش باغ من رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پیامی شهادت محیط بان حسن نژاد را به خانواده این شهید و خانواده بزرگ محیط زیست تسلیت گفت.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: محیط بانان اسطوره های استقامت در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور هستند. به راستی که همه ما در مقابل زحمات این جان بر کفان بی ادعا دین بزرگی به گردن داریم، اگر امروز با صلابت و قدرت در مواجهه با تروریست های زیست محیطی و اجتماعی مقاومت می کنند بی شک با الهام از مفاد اصل پنجاهم قانون اساسی به نگهداشت محیط زیست سالم برای نسل های کنونی و آتی می اندیشند.
در ادامه این پیام تاکید شده است: بدون شک پاسداری و نیک اندیشی با داشتن روحیه خدمت گزاری و احساس تعلق خاطر به خاک وطن هیچ گاه از یاد نخواهند رفت و آثار ثمربخش خدمات ایشان در صفحات سبز و زرین تاریخ محیط زیست کشور به یادگار خواهد ماند.
کلانتری در ادامه نامه خود اظهار کرده است: بدین وسیله با نهایت تاسف و تاثر از جانب همکاران این سازمان و همه دوستداران محیط زیست شهادت جانگداز این سرو قامت پرکار را به خانواده بزرگ محیط زیست و خانواده محترم و داغدار آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای آن شهید بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم اجر جزیل و شکیبایی آرزو دارم.

منبع: