تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده آگاهی داد و اظهار داشت: طی این مدت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلوده می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه از امروز تا یکشنبه (۷ تا ۱۱ آبان) جوی آرام و پایدار برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود، اظهار نمود: بدین جهت طی این مدت غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می یابد.

وی افزود: امروز (۷ آبان) نیز برای برخی نقاط استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش بینی می شود و دریای خزر نیز طی امروز مواج است.

ضیاییان با اشاره به اینکه امروز و فردا (۷ و ۸ آبان) برای نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست، اظهارکرد: میزان کاهش دما برای شمال شرق کشور بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در آخر درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۹ آبان) نیز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

برچسب ها:, , ,