پس از دو روز تنفس هوای سالم؛ هوای اصفهان باردیگر ناسالم شد

به گزارش باغ من مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی ۱۲۶ برای گروه های حساس ناسالم اعلام گردید.

بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ بامداد امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این در حالیست که میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت بامداد امروز بر روی عدد ۶۸ و در وضعیت سالم ثبت شده بود.
مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با اعلان اینکه روز گذشته شاخص کیفی هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۸ در وضعیت سالم ثبت شده است، افزود: امروز و بعد از دو روز هوای سالم باردیگر وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان در وضعیت ناسالم ثبت گردید.
وی افزود: هم اکنون کیفیت هوا در ایستگاه استانداری با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۵۵ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفته است.
صادقیان بیان داشت: شاخص کیفی در ایستگاه های احمد آباد، پروین، خرازی و رودکی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۳۱، ۱۰۷، ۱۳۹ و ۱۲۲ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.
وی اظهار داشت: شاخص کیفی هوا در خیابان دانشگاه با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۹ و سگزی با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۷ در وضعیت سالم ثبت شده است، افزود: شاخص کیفی هوا در شهرهای خمینی شهر با ۷۶، مبارکه با ۶۷ و نجف آباد با ۸۶ نیز در وضعیت سالم ثبت شده است.

منبع:

برچسب ها:, , ,