راه اندازی بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران

به گزارش باغ من مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اظهار داشت: یکی از اولویت های این اداره کل راه اندازی بوستان های روستایی است که در این خصوص مسئولان منابع طبیعی شهرستان ها لازم است با هماهنگی هرچه بیشتر دهیاری ها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا علینقی حیدریان در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان تهران اظهار داشت: اجرای طرح جامع کاداستر در استان تهران از سرعت مناسبی برخوردار می باشد و با عنایت به تعامل خوب فی درخلال ادارات ثبت و منابع طبیعی پیشبینی می شود تا آخر سال جاری کاداستری شدن عرصه های ملی و صدور اسناد تک برگ به ۵۰۰ هزار هکتار برسد.

وی افزود: با عنایت به اهمیت اجرای طرح زراعت چوب، امسال ۷۶۰ هکتار طرح زراعت چوب به صورت مشارکتی در سطح استان تهران اجرائی خواهد شد.

حیدریان خطاب به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانسی در این نشست شرکت داشتند، تاکید کرد: در جهت اجرای طرح ۹ در ۹۹ و اقدامات جهشی، پایش مراتع و اجرای طرح های مرتعداری تلفیقی با محوریت تولید و پرورش گیاهان داروئی به جد دنبال شود.

وی بلوک بندی اراضی ملی را از دیگر اقدامات محوری سالجاری برشمرد و اظهارکرد: به منظور ارتقای ضریب حفاظتی، اقدامات بلوک بندی اراضی ملی در سطح استان تهران انجام شده است و حفاظت هر بلوک با عنایت به ارزش افزوده اراضی و وضعیت پوشش گیاهی به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی تحویل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان پیگیری پرونده های مطروحه در مراجع قضائی، ارتباط مستمر با دادستان ها و مقامات قضائی و اجرای احکام صادره در خصوص رفع تصرف عرصه های ملی را مورد تاکید قرارداد.

منبع:

برچسب ها:,