فراخوانی برای جذب ایده های برتر در طرح نوآوری دانشگاه شهید بهشتی

باغ من: مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری طرح ˮنوآˮ مبادرت به جذب ایده های برتر فناوری کرده است و تیم های برتر از تسهیلات استقرار در مراکز نوآوری برخوردار می شوند.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، طرح “نوآ” ویژه مراکز نوآوری، دانشکده ها و پژوهشکده ها است که از طرف مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد که طی آن برمبنای اعلام فراخوانی ایده های نو پذیرش می شوند.
علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند برای ثبت نام به آدرس roshd.sbu.ac.ir مراجعه کنند.
طرح های دریافتی بعد از پایش اولیه، در شورای راهبردی مراکز نوآوری انتخاب شده اند و در پایش نهایی ایده ها در کمیته جذب و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بررسی خواهند شد و ایده های برتر از تسهیلات ویژه نیز برخوردار می شوند.
ایده های پذیرفته شده بعد از انعقاد قرارداد رسمی، در دوره پیش شتابدهی جذب شده و از تسهیلات مالی و غیرمالی برخوردار می شوند. استقرار در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های مراکز رشد و پارک علم و فناوری از دیگر حمایت ها از ایده های برتر است.
تسهیلات مالی ایده های برگزیده شده شامل اعطای یک میلیارد ریال به یک گروه، حمایت مالی از ۵ گروه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و همین طور حمایت مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال از چهار گروه برای ساخت نمونه اولیه محصول یا خدمت است.
ارائه خدمات مشاوره و آموزش به تیم ها و همین طور ارتباط با صندوق پژوهش و نوآوری شهید بهشتی از دیگر حمایت های طرح نوآ از ایده های برتر است.

منبع: