در گزارش باغ من عنوان شد؛ اصفهان باردیگر میزبان آلاینده ها شد

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: شاخص کیفی هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۷۳ بیان کننده وضعیت ناسالم هوا برای عموم شهروندان است.

بابک صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان گفت: کیفیت هوای این شهر طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ بامداد امروز با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۷۳ وضعیت ناسالم هوا برای عموم شهروندان را نشان میدهد.
وی با اعلان اینکه روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۶۴ بیان کننده وضعیت ناسالم برای این شهر بود، اظهار داشت: این در حالیست که میانگین شاخص کیفیت هوای اصفهان برای امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۷ شرایط سالم را نشان میدهد.
منطقه رودکی در وضعیت بنفش
مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با اعلان اینکه هم اکنون شاخص کیفیت هوا در احمد آباد ۱۶۱، استانداری ۱۶۴ و پروین ۱۶۸ قرار دارد، افزود: این در حالیست که شاخص کیفی هوا در منطقه رودکی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۲۵۲ وضعیت بنفش و بسیار ناسالم را نشان میدهد.
وی اظهار داشت: کیفیت هوا در ایستگاه های خرازی و سگزی نیز به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۱۸ و ۱۲۹ بیان کننده هوای ناسالم برای گروه های حساس در این منطقه است.
صادقیان درباب شاخص کیفی هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز اظهار داشت: کیفیت هوا در شاهین شهر و مبارکه به ترتیب با قرار گرفتن بر روی فاکتورهای ۶۱ و ۶۶ بیان کننده وضعیت سالم برای این شهرها است.

برچسب ها:, , ,