هوای تهران در وضعیت قابل قبول است

باغ من: برمبنای اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، درحال حاضر کیفیت هوا در پایتخت در وضعیت قابل قبول است و پیش بینی می شود که به تدریج بر غلظت آلاینده ها افزوده شود.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، بر اساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا طی بامداد امروز (۲۴ بهمن) کیفیت هوا در محدوده قابل قبول خواهد بود.

طی روز نیز با کاهش تدریجی ناپایداری جوی، پراکندگی آلاینده ها محدود می شود و تداوم این شرایط جوی همراه با افزایش ترافیک تا اواخر وقت امروز، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در بعضی مناطق پرتردد را به دنبال دارد.

با شروع تردد خودرو ها طی بامداد فردا (۲۵ بهمن) انتظار می رود بر غلظت آلاینده ها افزوده شود و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.

افزایش نسبی تندی باد در ضمن روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم خواهدنمود و بدین جهت غلظت آلاینده ها کاهش پیدا می کند همین طور وزش باد مؤثر تا اواخر وقت فردا سبب می شود که با وجود افزایش ترافیک شامگاهی، کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول باشد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، درحال حاضر هوای پایتخت با شاخص میانگین ۶۲ در وضعیت قابل قبول است. کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز نیز با شاخص میانگین ۸۳ در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

منبع:

برچسب ها:, , ,