ضیاییان ؛ هوای اغلب نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

مدیرکل پیشبینی سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارانی بودن هوای کشور در دومین شب از لیالی قدر، اظهار داشت: امشب شدت بارش ها در ۸ استان همچون تهران بیشتر است.

صادق ضیاییان مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح وضعیت آب و هوایی کشور در دو شب قدر پیش رو پرداخت و اظهار داشت: امشب که مصادف با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی قدر است در اغلب مناطق کشور در ساعات پس از ظهر و اوایل شب شاهد بارش باران خواهیم بود.
وی افزود: بارندگی ها در سرتاسر کشور به جز استان های لرستان، اسلام، شمال خوزستان به شکل ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و بارش شدید موقت خواهد بود.
ضیاییان شدت بارش ها را در استان های تهران، سمنان، مازندران، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و شمال استان کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بیشتر عنوان نمود.
مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش تگرگ در بعضی از نقاط سردسیر کشور طی امشب اطلاع داد.
ضیاییان اظهار داشت: وضعیت بارندگی ها در سومین شب از لیالی قدر که مصادف با چهارشنبه شب است در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات این کوهستان، همینطور مناطق شمال و شرق کشور و ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان به شکل رگبار باران و وزش باد ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:, , ,