رونمایی از کتابچه مدیریت راندمان پارک جنگلی چیتگر

با حضور محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از مدیران شهری تهران از کتابچه مدیریت راندمان پارک جنگلی چیتگر رونمایی گردید.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، در حاشیه آیین بهره بردا ی از ۷۲ پروژه شهری منطقه۲۲ که با حضور محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از مدیران شهری تهران برگزار شد، از کتابچه مدیریت راندمان پارک جنگلی چیتگر رونمایی گردید.
مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه۲۲، در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: در امتداد امضاء تفاهم نامه شهرداری منطقه۲۲ با اداره کل منابع طبیعی استان تهران با موضوع “اجرای مدیریت راندمان و نگهداری از پارک های جنگلی و توسعه فضای منطقه۲۲”، کتابچه مدیریت راندمان پارک جنگلی چیتگر که با همکاری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تهیه شد، امروز با حضور مدیران شهری رونمایی گردید.

شهردار منطقه۲۲ در ادامه اضافه کرد: هدف از تهیه این کتابچه حفظ و حراست از فضای سبز و جنگلکاری موجود، در کنار بازپیرایی و بهینه سازی و برنامه ریزی بهینه برای تجهیز و ساماندهی یک مجموعه عملکردی همگن، متعامل و کارآمد است.

طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، همین طور جنگلکاری و حفاظت جنگل، در جهت ایفای نقش تفریحی فراغتی، با ملاحظات زیست محیطی، عملکردی ۔ اجتماعی و فرهنگی، بمنظور گذران اوقات فراغت و ساماندهی و استفاده شهروندان با هدف ارتقاء ابعاد روحی، جسمی و ذهنی جمعیت بهره گیر از آن، در محدوده غربی شهر تهران از دیگر اهداف تهیه این کتابچه است.