آی پی ثابت برای بایننس

سرویس آی پی ثابت برای ترید مختص ارز های دیجیتال نبوده و در حالت کلی کاربرد زیادی دارد.

امروزه موضوع آی پی ثابت برای ترید بسیار داغ شده است. بسیاری از کاربران و فعالین حوزه ارزهای دیجیتال به فکر خرید  سرویس آی پی ثابت برای ترید هستند. ترید کردن و معامله در حوزه ارزهای دیجیتال فقط از طریق خرید سرور مجازی بایننس یا آی پی ثابت برای بایننس امکان پذیر می باشد.

در کشور ما به علت تحریم های موجود و موانع و مشکلات زیرساختی فراوانی که وجود دارد، امکان ترید و معامله در حوزه های مختلف از جمله بازارهای جهانی وجود ندارد. افرادی که قصد معامله در ارزهای دیجیتال را دارند باید حتما از آی پی ثابت برای ترید استفاده کنند.

البته باید بگوییم که آی پی ثابت فقط مختص بازارهای دیجیتال نمی باشد. سرویس آی پی ثابت برای ترید برای بسیاری از بازارهای مالی جهانی که در بسیاری از کشورها وجود دارد، لازم و ضروری می باشد. پرایویت نتورک ها در حالت کلی آی پی شما را تغییر می دهند و سایت یا مجموعه مورد نظر حس می کند که شما از کشور دیگری بجز کشور خودتان به معاملات دسترسی دارید.

 اهداف تمامی پرایویت نتورک ها دسترسی به سایت های فیتر شده می باشد. حال ممکن است که در کشور آمریکا برخی سایت های مربوط به کشورهای خاصی فیلتر شود و این موضوع مربوط به کشور خاصی نمی تواند باشد و یک حالت و شکل کلی برای فیلترینگ در نظر می گیرند.

سیاست ها و نحوه برخورد کشورها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد و در نتیجه اینترنت و فضای مجازی موجود در آن ها نیز قواعد خاص خودش را دارد. در کشور ایران به علت تحریم ها و مشکلات زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و به دلیل برخی مسائل امنیتی جهت ورود به بازارهای مالی بایستی از سرویس آی پی ثابت برای ترید استفاده کنید.

 روند کار به این صورت است که پرایویت نتروک ثابت یا سرور مجازی دقیقا مثل یک کامپیوتر است که در کشوری غیر از کشور فیلتر شده عمل می کند. برای مثال شما با اتصال به پرایویت نتورک آی پی ثابت برای ترید( مثلا کشور انگستان) می توانید معامله کنید. سایت و قوانین تعیین شده بایننس فکر می کنند که شما در کشور انگلستان ساکن هستید و چون انگلستان توسط مجموعه بایننس تحریم نشده و مشکلی ندارد، شما می توانید به راحتی به ترید در بایننس بپردازید.

 

مزایای استفاده از سرویس آی پی ثابت برای ترید

در این قسمت به بررسی مزایای استفاده از سرویس آی پی ثابت برای ترید می پردازیم و نکاتی را بیان می کنیم:

  • دارای امنیت پیشرفته
  • کنترل از راه دور
  • ناشناس ماندن به صورت آنلاین
  • آنلاک نمودن سایت ها

در حالت کلی عمل انجام شده توسط پرایویت نتورک ثابت به این صورت است که شرکت های مختلف با ملیت های گوناگون به کامپیوترهایی در کشورهای ارائه دهنده شبکه های خصوصی مثل آمریکا، ایتالیا و آلمان، هلند و فرانسه و سوئد و برخی از کشورهای دیگر، وصل می شوند و هزینه هایی را بابت این اتصال پرداخت می کنند.

 فرقی نمی کند کجا باشید. شرکت های ایرانی مختلفی از کشورهای فوق سرورهای مجازی را به صورت پولی خرید می کنند و این سرورها اجازه دسترسی و فعالیت را به آن ها می دهند.

علت اصلی سیاست شرکت بایننس در استفاده از سرویس آی پی ثابت برای ترید یا سرور مجازی این است که افراد با هویت های گوناگون و به صورت ناشناس نتوانند فعالیت های تخریبی علیه سیستم مالی و هک و سو استفاده از اطلاعات گوناگون بکنند. وقتی شخصی هویت و شخصیت مستقلی دارد کاملا قابل دسترسی می باشد.

شبکه های خصوصی عمومی چنین امکانی را به شخص نمی دهند. با هر بار وصل شدن به شبکه های خصوصی رایگان، آی پی شما تغییر پیدا می کند و اگر در سیستم بایننس با پرایویت نتروک عمومی و رایگان معامله می کنید، بعد از مدت کوتاهی سیستم امنیت بایننس تغییرات و فعالیت های شما را شناسایی کرده و حساب شما را به طور کلی مسدود می کند و برای رفع مشکل نیاز به تایید هویت دارید.

 امکان احراز هویت برای اشخاص ایرانی نیز که وجود ندارد، در نتیجه تمام سرمایه و دارایی شما نیز به طور کلی بلاک شده و هیچ دسترسی به اکانت خودتان ندارید. سرویس آی پی ثابت به شما این امکان را می دهد که سایت ها نتوانند تشخیص دهند که محل فعالیت شما کجاست و از راه دور می توانید سایت را کنترل کنید. امنیت شبکه های خصوصی برای ترید بالا بوده و بر اساس پروتکل های الحاقی خاصی مدیریت می شوند.

 

 

نکات مربوط به سرویس آی پی ثابت برای ترید

در این قسمت در مورد برخی نکات و مسائل مربوط به سرویس آی پی ثابت برای ترید مطالبی را بیان می کنیم:

  • قابل استفاده برای گوشی و کامپیوتر هستند.
  • نیازی به تغییر مکان نیست
  • از امنیت در شبکه و سرعت بالایی برخوردار است.
  • بدون قطعی

سرویس آی پی ثابت بایننس برخی خصوصیات دارد که آن ها را بیان می کنیم. این سرویس ها، برای چندین دستگاه قابل استفاده هستند. شما می توانید با خرید سرویس آی پی ثابت برای ترید از مراکز و سایت های معتبر، هم برای گوشی و هم برای کامپیوتر، برنامه مورد نظر را نصب کرده و استفاده کنید.

با این کار نیاز به هزینه های اضافی جهت تهیه سیستم نمی باشد. گفتیم که این نوع از سرویس ها به صورت ثابت یک آی پی اختصاصی دارند و این به معنای این است که نیازی به تغییر مکان یا رفتن به کشور دیگری نیست و به راحتی از هر کجای دنیا که بخواهید می توانید به معامله در شبکه بایننس بپردازید.

پرایویت نتورک ها از سرعت و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند، زیرا دیتاسنتر و سرورهای بسیار قوی در کشور مقصد برای آن ها در نظر گرفته شده است که افراد زیادی از این سروهای مجازی استفاده می کنند. به همین علت نیز باید از کیفیت و سرعت مطلوبی برخوردار باشند.

البته گفتنی است که در کشورهای پیشرفته و اروپایی، به علت زیرساخت های قوی و مناسب در حوزه فناوری اطلاعات، سرعت و کیفیت داده ها و نقل و انتقال اطلاعات بسیار روان بوده و نسبت به سایر کشورها بسیار قوی تر هستند. نکته مهم در ترید بایننس این است که چون سایت بایننس فیلتر می باشد، پس هنگام قطع شدن پرایویت نتورک شما نمی توانید معامله کنید.

پرایویت نتورک های ثابت به گونه ای ساخته شده اند که بدون قطعی هستند و شما با خیال راحت می توانید، به مدت طولانی به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.