زندگی با دورریختنی های کمتر منتشر گردید

باغ من: کتاب «زندگی با دورریختنی های کمتر» نوشته تارا باتن با ترجمه سعید نصیری منتشر گردید.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، این کتاب در ۱۲۶ صفحه با قیمت ۲۹هزار تومان توسط نشر صاد انتشار یافته است.
در معرفی کتاب «زندگی با دورریختنی های کمتر» توسط ناشر آمده است: این کتاب مصرف آگاهانه را به خوانندگانش می آموزد. تارا باتن می گوید: «خانه و زندگی مان پر شده از چیزهایی که ناامیدمان می کنند».
اگر می خواهید کمتر خرج کنید و بفهمید چه چیزهایی را واقعاً نیاز دارید و چه چیزهایی به دردتان نمی خورد، این کتاب می تواند برایتان مفید باشد.
یکی از بهترین خاصیت های این کتاب، کاربردی بودن آنست. تارا باتن در این اثر، علاوه بر شرح فلسفه «گردآوری آگاهانه» و خرید هدفمند، در بخش های مختلف آن اختصاصاً به توضیح برنامه ریزی برای خرید، مقاومت در مقابل خرید بدون فکر، یافتن سلیقه شخصی خود بجای پیروی از مد، و اموری از این دست می پردازد. او نکات مفیدی را در مورد نحوه شناسایی محصولات مرغوب و بادوام مطرح کرده است و سفارش های معقول زیادی ارائه می کند. در طول کتاب با تمرین های ساده و آزمایش های ذهنی ای آشنا خواهید شد که کمک می کنند تحت تأثیر آدم های معروف نباشید، چیزهایی را که به دردتان نمی خورند شناسایی کنید، و بتوانید از اشیائی که به خاطر ارزش احساسی نگهشان داشته اید اما در نهایت جز به هم ریختن خانه و زندگی تان کاربرد دیگری ندارند، بگذرید.
تارا باتن، نویسنده طرفدار محیط زیست، متخصص سبک زندگی و مؤسس برند “BuyMeOnce” است که کار آن کشف و معرفی مرغوب ترین و بادوام ترین محصولات دنیا و کوشش برای تغییر نحوه خرید کردن مردم جهان است. وی در نخستین کتاب خود «زندگی با دورریختنی های کمتر» که یکی از پرفروش ترین های آمازون بوده، به نقد فرهنگ مادی گرایی پرداخته است و روش ساخت یک زندگی خلوت اما با کیفیت را به خوانندگان خود معرفی می کند.
نسخه کاغذی «زندگی با دورریختنی های کمتر» را می توانید با قیمت ۲۹هزار تومان از سایت نشر صاد به آدرس Saadpub.ir تهیه کنید و نسخه الکترونیکی آن نیز با قیمت ۱۴۵۰۰ تومان از پلت فرم طاقچه قابل دریافت است.

منبع:

برچسب ها:, , ,