رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع خبر داد اطفای حریق بوستان جنگلی لتمان کن در تهران

به گزارش باغ من خلبان محمد مهدی نوری آل آقا از اطفای حریق هوایی بوستان جنگلی لتمان کن در تهران اطلاع داد.
به گزارش باغ من به نقل از وزارت دفاع، خلبان مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع در باره این خبر اضافه کرد: بعد از اعلام خبر آتشسوزی بوستان جنگلی لتمان، بلافاصله بالگرد مجهز به سبد ۴ تنی اطفاء حریق نیروی هوافضای سپاه به منطقه اعزام و با انجام عملیات آب ریزی در چندین نوبت موفق به اطفای حریق کامل بوستان جنگلی لتمان شد.
خلبان نوری آل آقا اقدام سریع حریق هوایی بوستان جنگلی کن را گامی جدید در حوضه خدمات شهری و خدمت به هم میهنان عزیز پایتخت اسلامی ایران عنوان نمود.
خلبان محمد مهدی نوری آل آقا با تشریح علت این آتشسوزی اظهار داشت: در اثر بی توجهی بعضی از شهروندان به سفارش های ایمنی، قسمتی از بوستان جنگلی لتمال کن گرفتار حادثه حریق شدو با عنایت به وزش باد شدید در محل حادثه و تراکم بالای گونه های گیاهی آتش گسترش یافت که در نهایت با حضور بموقع همکاران آتش نشانی تهران بزرگ و حضور بالگرد اطفای حریق مرکز اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع اطفا به صورت کامل انجام شد.
وی این اقدام را پیرو توافقنامه وزارت دفاع و شهرداری تهران و اعلام درخواست آتش نشانی تهران از مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع عنوان نمود.
وی اضافه کرد: هماهنگی های سازمانی جهت بحران در شهر تهران می تواند علاوه بر این که سبب تسهیل در ارتباطات بین سازمانی شود، هدایت پذیری عملیاتی در پاسخگویی به درخواست های بحران و حریق را باکیفیت بالاتر به انجام برساند و فرماندهی در حادثه را در میدان عملیات موفق تر نماید.

برچسب ها:, , ,