زمان برگزاری جشنواره نقاشی های ۲۰ در ۲۰ به تعویق افتاد

به گزارش باغ من همدان دبیر جشنواره نقاشی های ۲۰ در ۲۰ ˮمهربان با طبیعتˮ از تعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه نقاشی های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت اطلاع داد.
سعیده آقاخانی اظهار داشت: به علت لزوم عبور از پیک پنجم کرونا و قرمز و بحرانی بودن وضعیت این بیماری در استان همدان، تصمیم بر آن شد تا برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه نقاشی های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت را تا زمان تغییر وضعیت کرونا به تعویق بیاندازیم.
وی افزود: با آخر فراخوان این جشنواره، ۱۸۰ اثر نقاشی در ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتی متر از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که فرایند داوری این آثار درحال انجام بوده و مقدمات برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و نمایشگاه در فضای باز باغ عمارت نظری همدان مهیا شده است، با این وجود به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی در مورد حفظ سلامت همگان و با عنایت به این که برگزاری نمایشگاه و مراسم قدردانی از برگزیدگان ولو در فضای باز می تواند باعث ازدحام شده و سلامت افراد را به خطر بیاندازد، تا تغییر شرایط بیماری کرونا حوصله خواهیم کرد.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، آقاخانی ضمن قدردانی از هنرمندان نقاشی و گرافیک که در این جشنواره شرکت کردند، اظهار نمود: آرزوی ما سلامتی همه مردم و دوستداران طبیعت در همه اقشار است.
وی ادامه داد: زمان جدید برگزاری جشنواره و نمایشگاه نقاشی های ۲۰ در ۲۰ با تغییر وضعیت بیماری کرونا در استان اعلام خواهد شد و در صورت تداوم شرایط قرمز و بحرانی به مدت طولانی، در مورد برگزاری این نمایشگاه و مراسم پایانی در فضای مجازی تصمیم گیری می شود.