ادامه هوای ناسالم پایتخت برای گروههای حساس باوجود بارندگی

باغ من: بر طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۳۰ آذرماه) با تردد خودرو ها و عدم وزش باد موثر هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آنست که در بامداد امروز(۳۰ آذر ماه) با شروع تردد خودرو ها و عدم وزش باد مؤثر بر غلظت ذرات معلق افزوده می شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروههای حساس قرار خواهد گرفت.

به تدریج با افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها تسهیل خواهد شد. استمرار وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه شنبه(۳۰ آذرماه) سبب کاهش غلظت ذرات معلق خواهد شد که برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

در بامداد روز چهارشنبه ( اول دی ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی همراه با حاکمیت جو نسبتاً آرام بر غلظت ذرات معلق افزوده می شود و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش تندی باد در طول روز و گاهی وزش باد شدید در بعضی ساعات بعدازظهر شرایط مساعد برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم خواهدنمود همین طور با ادامه وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی چهارشنبه (اول دی ماه) کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار داشت. آلاینده شاخص اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۵ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است.

برچسب ها:, , ,