کارشناس هواشناسی اصفهان خبر داد؛ بازگشت آلاینده ها به آسمان اصفهان

کارشناس مرکز پیشبینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به احتمال افزایش غلظت آلاینده های جوی از میانه هفته پیش رو اخطار داد.

حجت الله علی عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: احتمال افزایش غلظت آلاینده های جوی فردا جمعه و روز شنبه چهارم دی به علت ناپایداری های جوی کم است اما از سه شنبه تا آخر هفته پیش رو آلاینده های جوی در نواحی مرکزی و صنعتی بخصوص کلانشهر اصفهان افزایش می یابد.
او اضافه کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار از شامگاه امروز پنجشنبه به غرب استان، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش پراکنده را در نیمه غربی و چنوبی اصفهان تا جمعه شب انتظار داریم اما آسمان سایر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیشبینی می شود.
کارشناس مرکز پیشبینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می یابد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
علی عسگریان افزود: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیشبینی می شود.
به گزارش باغ من به نقل از مهر، شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان ظهر امروز پنجشنبه دوم دی با میانگین ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.

منبع:

برچسب ها:, , ,