فیلم در ارتباط با موش های درختی برای ۲سال پیش است

به گزارش باغ من مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز سالجاری اطلاع داد و اظهار داشت: بعد از اجرای این طرح تماسهای شهروندی با سامانه ۱۸۸۸ درباره موش ۱۲ درصد کاهش پیدا کرد.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، قدرت اله محمدی ضمن اشاره به فیلم انتشار یافته در شبکه های اجتماعی درباره حرکت موش های شهری بر روی درختان اظهار داشت: این فیلم به سال ۱۳۹۸ مربوط می شود زمانی که تعداد موش ها به علت استفاده از سم بی کیفیت افزایش پیدا کرده و توزیع سم و اقدامات مقابله با موش ها کم اثر شده بود.
وی افزود: با تحقیقات و آزمایشات انجام شده برروی چندین نمونه سم در سال ۱۴۰۰، سم موثر خریداری شده است که با وجود کاهش مصرف تا ۶۰ درصد، اثر گذاری بسیار بالایی هم دارد.
محمدی ضمن اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز سال جاری اظهار داشت: از ۲۲ آبان تا ۶ آذرماه سالجاری طرحی در مناطق ۲۲ گانه برای کاهش جمعیت موش های شهری اجرا شد که طی آن ۱۲ درصد از پیام های شهروندان به ۱۸۸۸ در مورد موش کاهش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح ضربتی بیشتر از ۳۸۰۰ کانون وفور موش شناسایی و نزدیک به ۴۰۰۰ منفذ با مصالح مقاوم بهسازی شده است. همینطور بیشتر از ۱۲۰۰ تله چسبی و ۱۹۰ کیلوگرم سم شیمیایی موثر و سازگار با محیط زیست شهری توزیع شده است.

منبع:

برچسب ها:, , ,