ادامه تنفس هوای مطلوب در پایتخت

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (اول فروردین ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول است.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان میدهد که در بامداد امروز (اول فروردین ماه) با وجود عدم وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از کاهش تردد خودرو ها در روز تعطیلست.

حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز تا حدودی از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری می کند. با شکل گیری ناپایداری جوی و رشد ابرناکی همراه با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه و کاهش نسبی تردد خودرو ها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

با ادامه این روند تا بامداد روز سه شنبه (۲ فروردین ماه) برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند.

این شرایط جوی همراه با احتمال بارش پراکنده تا اواخر وقت سه شنبه ادامه خواهد داشت و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۰ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

برچسب ها:, , ,