رئیس اداره آبفای تایباد اعلام کرد؛ آبفا و سپاه پاسداران به دنبال اختتام تنش آبی در تایباد

به گزارش باغ من به گزارش باغ من، تایباد ـ رییس اداره آبفای تایباد اظهار داشت: پروژه آب رسانی باهدف اختتام تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) طبق برنامه به پیش می رود.

محمد امین باباغیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار نمود: پروژه محرومیت زدایی در زمینه آب آشامیدنی با پیمانکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) طبق برنامه اولیه درحال کار است و روستای کشکک با تعویض کامل شبکه توزیع و انشعابات در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس اداره آبفای تایباد اضافه کرد: پروژه روستای دربند با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه اصلاح خط روستای خیابان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال کار است، همین طور درباب روستای پساوه که شامل راه اندازی مخزن و تعویض شبکه توزیع می باشد، اسناد مربوطه به پیمانکار ارائه شده و بزودی تجهیز کارگاه خواهد شد.
وی اظهار داشت: پروژه محرومیت زدایی آب آشامیدنی یک پروژه ۳ ساله است که پس از این سه سال تنش آبی در شهرستان به حداقل خواهد رسید، این در حالیست که پیش از ورود قرارگاه ۷ کیلومتر اصلاح شبکه توسط آبفا انجام شده بود.
باباغیبی با اعلان اینکه ۳۵ درصد توان تولید آب شهرستان خصوصاً در شهر مشهدریزه «پرت» دارد، اظهار داشت: طول شبکه توزیع شهرستان ۵۹۶ کیلومتر و خطوط انتقال ۵۴۸ کیلومتر است که حدود ۱۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده داریم، همین طور برمبنای الگوی مصرف سه ماهه مناطق شهری ما از الگوی مصرف استانی پایین تر و در مناطق روستایی از میانگین استان خیلی بالاتر است.

منبع:

برچسب ها:,