کارشناس هواشناسی اصفهان: سامانه بارشی فردا شب وارد اصفهان می شود

به گزارش باغ من، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب استان از شامگاه شنبه ۲۲ بهمن آگاهی داد و اظهار داشت: فعالیت این سامانه تا چهارشنبه پیش رو ادامه خواهد داشت.

مینا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این که امروز جمعه موج ناپایدار ضعیفی در استان فعال است، گفت: آسمان بیشتر مناطق استان تا فردا کمی تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
وی افزود: سامانه بارشی جدید از شامگاه فردا شنبه ۲۲ بهمن به تدریج از غرب و جنوب استان اصفهان وارد می شود که ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارندگی به همراه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلان اینکه در مناطق سردسیر و کوهستانی استان بارش برف را انتظار داریم، اشاره کرد: این سامانه روز یکشنبه مناطق غرب، جنوب و مرکز استان را به تدریج فرا می گیرد.
معتمدی افزود: فعالیت این سامانه بارشی طی روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش رو در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد داشت.
وی همین طور به بارندگی شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره نمود و اضافه کرد: بیشترین میانگین بارشی از خور و بیابانک با ۳.۴ میلیمتر و خوانسار و کاشان ۲ دهم میلیمتر بوده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه کاسته می شود، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به هفت درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامدادان فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می رسد.
به گفته وی بوئین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سلسیوس زیر صفر و آران و بیدگل با دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.