کارشناس هواشناسی اصفهان: ثبت بیشترین بارش استان اصفهان در فریدونشهر

باغ من: کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت بیشترین میانگین بارشی سامانه اخیر در شهرستان فریدونشهر خبرداد.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی شبانه روز گذشته تا بامداد امروز در سطح استان، گفت: بیشترین میانگین بارشی از اسلام آباد موگویی از توابع شهرستان فریدون شهر با ۴۵.۵ میلیمتر، فریدون شهر با ۳۴.۵ میلیمتر، خوانسار با ۲۰ میلیمتر، بوئین میاندشت ۱۳.۲ میلیمتر، داران ۱۰.۴، چادگان ۴.۷، گلپایگان ۳.۶ و سمیرم ۱.۷ میلیمتر گزارش شد.
وی با اعلان اینکه بارش های سامانه اخیر بصورت باران بوده، اضافه کرد: بارندگی در سطح استان تا شامگاه امروز ادامه دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اشاره کرد: امروز آسمان بیشتر مناطق استان قسمتی تا نیمه ابری و مه رقیق پیش بینی می شود و افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.
آقایی با اشاره به این که وزش باد در نیمه شرقی استان با خیزش گردوخاک هم راه است، اظهار داشت: بارش های رگباری در غرب و جنوب استان و بارش برف در مناطق کوهستانی طی امروز پیش بینی می شود.
وی با اعلان اینکه در مناطق بارشی فردا بامداد احتمال مه آلود شدن هوا وجود دارد، اضافه کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ اسفند جوی پایدار در سطح استان حاکم خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین چهار تا ۶ درجه کاسته می شود، افزود: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامدادان فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.
وی افزود: بوئین میاندشت با دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر و چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

برچسب ها:, , ,