تجلیل از خانواده شهدای محیط زیست استان بوشهر

به گزارش باغ من، بوشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس طی آیینی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و پایگاه امام موسی کاظم (ع) در حسینیه ی ارشاد بوشهر تجلیل شد.
عبدالرحمن مرادزاده در آیین تجلیل از شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: حسینیه ارشاد و پایگاه مقاومت امام موسی کاظم ضد السلام محله تل کوتی و عسلی، در هشت سال دفاع مقدس مرکز فعالیتهای انقلابی جهادی و پشتیبانی جبهه های حق ضد باطل بوده است و مدال افتخار بیشترین شهید محلات استان را هم به گردن آویخته است.
وی انتقال عزم و رزم حماسه آفرینی و جانفشانی در راه وطن به نسل جوان را یکی از رسالت های مهم جامعه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این یادواره از مستند شهید رزمنده و محیط بان غلامعلی محمدی هم رو نمایی شد.
به قول مرادزاده، این مستند کاری است فاخر که در اداره ی روابط عمومی و امور رسانه ی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ساخته شده است تا نسل های آینده هم در معرض تابش نور حقیقت شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و محافظت از انفال الهی قرار بگیرند.
وی افزود: شهدای گرانقدر با جانفشانی امنیت و اقتدار این کشور را تثبیت کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه کارکنان حفاظت محیط زیست در زمینه ۸ سال دفاع مقدس حضور فعال داشته اند اظهار داشت: خدمات ویژه به جامعه ایثارگری مورد توجه ویژه قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی شود.

وی امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان نمود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و یک امر ضروری به حساب می آید.

مرادزاده با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا نقش بی بدیل در تحقق و تداوم انقلاب دارند تاکید کرد: باید از رسیدگی به ایثارگران بخصوص خانواده معظم شهدا غفلت نشود.

به گزارش باغ من به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای ۸ سال دفاع مقدس اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ۲۰ پیشکسوت دفاع مقدس و حفاظت محیط زیست استان بوشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع: